Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Werkt één van de betaalwijzen niet of is er een storing bij de bank? Bel of mail ons. Wij zijn bereid met je mee te denken voor een oplossing. Alle betaalwijzen zijn gratis.
iDEAL
Deze betaalwijze heeft onze voorkeur. Betaal je met iDEAL en is jouw bestelling (op een werkdag) voor 16.00 uur afgerond, dan kunnen we jouw brownies dezelfde dag nog verzenden.
Paypal
Heb je geen bankpas of bankpasreader bij de hand, dan is Paypal een handige betaalwijze. Hiervoor is wel een paypal-rekening nodig. Op de website van Paypal lees je hoe dat werkt. Betaal je met Paypal en is jouw bestelling (op een werkdag) voor 16.00 uur afgerond, dan kunnen we jouw brownies dezelfde dag nog verzenden.
Automatische ontvangstbevestiging
We hebben jouw bestelling en betaling goed ontvangen als jij van ons een automatische e-mail hebt gehad met de bevestiging van de bestelling. Dus niet alleen maar een betaalbevestiging van jouw bank. Onze mail heeft als onderwerp Jouw BrownieBar bestelling is ontvangen.
Overboeken
Overboeken betekent dat je na het doen van jouw bestelling zelf het totaalbedrag dat je ziet staan in de orderbevestiging overmaakt aan Mollie, onze Payment Service Provider. Mollie mailt jou de instructies. Het is belangrijk dat je deze precies opvolgt. Maak het bedrag niet op een andere wijze aan ons over. Het zal niet herkend worden en jouw bestelling kan niet verzonden worden.
Bij Overboeken kan het tot enkele dagen duren voordat wij de betaling ontvangen hebben. Houd daar rekening mee ivm het versturen van de bestelling en de levertijd hiervan. Zodra Mollie ons het signaal geeft dat jouw betaling ontvangen is, e-mailen we je de bestelbevestiging en verwerken we jouw bestelling.
Op factuur
Deze betaalmogelijkheid is alleen beschikbaar voor bedrijven met een zakelijk account. Op factuur betekent dat je achteraf binnen 14 dagen jouw bestelling mag betalen. We mailen de factuur aan het e-mailadres dat jij opgeeft bij Factuurgegevens. Wij nemen de vrijheid om jouw bedrijfsgegevens te controleren en daarvoor eventueel contact met jou op te nemen alvorens jouw bestelling te verwerken. Hierbij geldt: geen bericht is goed bericht. Als jij niet degene bent die betaalt, ben je er zelf verantwoordelijk voor dat de factuur in jouw organisatie op tijd bij de betaler terecht komt.
Betaling mislukt of niet mogelijk?
Controleer voor de zekerheid eerst of het geld toch is afgeschreven. Heb je geen mails gehad van ons en is er niets afgeschreven? Dan kan je meteen een nieuwe bestelling plaatsen. Als het geld wel afgeschreven is en je hebt na een half uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen, dan ging er waarschijnlijk iets mis. Neem contact met ons op en we lossen het op. We willen dan wel graag jouw factuur- of bestelnummer weten. Dat zie je staan bij de afschrijving.